zaloguj si   |    zarejestruj si   |   
RSS
PRESKOM

Jak zamówić podpis

podpis elektroniczny

UWAGA: Od 3 grudnia 2018 następuje zmiana w zamawianiu certyfikatów. Teraz odbywa się to poprzez sklep internetowy https://sklep.sigillum.pl . Wkrótce zaprezentujemy nową instrukcję. 

***

Jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do bezpiecznego podpisu elektronicznego?

  1. Procedurę uzyskania kwalifikowanego certyfikatu należy rozpocząć od zarejestrowania konta na nowej platformie https://sklep.sigillum.pl , a nstęnie złożeniu zamówienia na  nowy certyfikat  lub odnowienie.
  2. Następnie, w celu podpisania umowy należy telefonicznie umówić się na wizytę w Punkcie Rejestracji  - tel. 81 528 00 38  (10:00-18:00)
  3. W umówionym terminie należy przybyć do Punktu Rejestracji. Proszę pamiętać o zabraniu wymaganych dokumentów, np.: dowód osobisty, ewentualne upoważnienie, dokumenty firmy, a w przypadku odnowienia - kartę na której będzie odnawiany certyfikat.
    Procedura podpisania umowy oraz wygenerowania jednego certyfikatu zwykle trwa około 20-30 minut.

Proszę również zapoznać się z informacjami w menu - Wymagane dokumenty.

W RAZIE PYTAŃ PROSIMY DZWONIĆ NA INFOLINIĘ SIGILLUM - TEL. 22 464 79 79


 Ścieżki zamówienia:

Standard

  1. Złóż zamówienie poprzez sklep internetowy Sigillum.pl
  2. Zadzwoń i umów się z Inspektorem ds. Rejestracji (nawet tego samego dnia).
  3. Staw się osobiście w punkcie rejestracji, przejdź weryfikację tożsamości, podpisz wymagane dokumenty i odbierz podpis elektroniczny. Twój podpis będzie aktywny od razu po jednorazowym spotkaniu, które potrwa ok. 20 min.

Uproszczony

  1. Zadzwoń i umów się z Inspektorem ds. Rejestracji (nawet tego samego dnia).
  2. Staw się osobiście w punkcie rejestracji, Inspektor ds. Rejestracji zweryfikuje Twoją tożsamość, załozy konto na sigillum.pl (musisz mieć możliwość odebrania e-maila w Punkcie Rejestracji)  i wypełni za Ciebie wszystkie wymagane formularze.
  3. Podpisz wymagane dokumenty i odbierz podpis elektroniczny. Twój podpis będzie aktywny od razu po jednorazowym spotkaniu, które potrwa ok. 40 min.
  4. Do ceny każdego zestawu podpisu elektronicznego zostanie doliczona opłata 40,65 zł netto (50 zł brutto).

VIP

  1. Złóż zamówienie poprzez sklep internetowy Sigillum.pl
  2. Zadzwoń i ustal warunki uzyskania podpisu elektronicznego
  3. Umów się z Inspektorem ds. Rejestracji, który przyjedzie do siedziby Twojej firmy i dokona z Tobą wszelkich formalności.
  4. Certyfikat może być wydany jedynie w Punkcie Rejestracji. Możemy go wystawić „w ciemno” przed przyjazdem do Ciebie. W przypadku gdy zamówienie zostanie błędnie złożone trzeba będzie unieważnić certyfikat i wystawić nowy, co zwiększy koszty. Drugim rozwiązaniem jest dwukrotna wizyta w Państwa firmie. Pierwszy raz tylko weryfikacja tożsamości, a druga wizyta podpisanie wymaganych dokumentów i wydanie certyfikatu.
  5. Do ceny zestawu zostanie doliczona opłata za dojazd i obsługę w Państwa firmie. Kwota ustalana indywidualnie – minimum 100 zł netto.



SUPER VIP

  1. Zadzwoń i ustal warunki uzyskania podpisu elektronicznego
  2. Umów się z Inspektorem ds. Rejestracji, który przyjedzie do siedziby Twojej firmy i dokona z Tobą wszelkich formalności.
  3. Do ceny zestawu zostanie doliczona opłata za dojazd i obsługę w Państwa firmie. Kwota ustalana indywidualnie – minimum 150 zł netto.

Uwaga: Niezależnie od wariantu realizacji zamówienia, podczas spotkania z Inspektorem ds. Rejestracji musisz posiadać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Podczas spotkania zostanie zawarta umowa świadczenia usług certyfikacyjnych  z subskrybentem.

Przejdź do opisu - Rejestracja konta

Przejdź do opisu - Wybór certyfikatu

Wersja do druku Generuj PDF